Bali <3 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu Bali <3 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu

Bali <3

Blijf op de hoogte en volg Sifra

17 April 2014 | Indonesië, Ubud

Ik heb een top verjaardag gehad! De ochtend begon met het laten zetten van mijn tattoo!! Het teken betekend geluk, en het staat voor een van de drie belangrijkste goden van Bali, Shiva. Shiva staat voor de oorsprong en voor welzijn. Mijn ouders hebben mijn naam gerelateerd vanuit Shiva.

Mijn ouders en ik hebben van allerlei leuke dingen gedaan, na de paar dagen Lovina zijn we in Ubud gebleven hier hebben we verschillende musea bezocht die erg bijzonder waren en we hebben lekker rondgereden met de scooters.

Dinsdag om half 2 snachts mijn bed al uitgegaan om de Mount Batur te beklimmen! De tocht omhoog ging erg snel! We waren binnen een uur wandelen en klimmen al boven. Normaal doet een groep er 2 uur over. Het leek bewolkt toen we boven kwamen, maar gelukkig klaarde het al snel op! We hadden een super mooi uitziccht!

Van Gede had ik een goeie fotocamera mee gekregen om fotos te maken die we kunnen gebruiken voor op de website en voor in de folders!
Een NL man die met ons meeliep hoorde over het fonds wat Gede heeft opgezet voor de kinderen in de bergen. En hij bood aan om te helpen bij het verbeteren van de website. Dit wou hij vrijwillig doen om zo een steentje bij te dragen.

Ik ben nu net weer thuis na een nachtje bij Tanah Lot. De drijvende tempel. Een prachtige kust met een woeste zee! Een super mooi uitzicht dus! We zijn daar ook naar een slangen park geweest waar we een slang van ruim 150 kilo op onze schouders kregen!

Weer lekker genoten dus afgelopen week!

Liefs uit Bali!!

  • 17 April 2014 - 09:30

    Ina:

    Alweer mooie foto's! Je ziet een heleboel! Doe je de groetjes aan je ouders, haha?

  • 17 April 2014 - 12:39

    Martha:

    Mooi teken, die tatoo. Wat voor slangen zijn het, die zich zo gewillig om jullie slingeren?
    Ziet er allemaal spectaculair uit, heerlijk genieten dus!
    Liefs, oma Martha

  • 18 April 2014 - 23:53

    Ilonka:

    mooi hoor ,!
    leuk om te lezen en te zien. !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Zes maanden stage op Bali!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2014

Goodbye Bali,, See you next year!

31 Juli 2014

Einde in zicht....

02 Juli 2014

Het Balinese leven

01 Juni 2014

Ceremonie

21 Mei 2014

Een weekje Bali met Sofie!
Sifra

Reisdagboek voor 6 maanden Bali, Indonesië

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 10686

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 01 September 2014

Bali

Landen bezocht: