Surprise! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu

Surprise!

Blijf op de hoogte en volg Sifra

12 April 2014 | Indonesië, Ubud

Na het intensieve weekend duiken werd er de volgende ochtend rond 9 uur sochtends op mijn deur geklopt.' Can you open the door please?' werd er gevraagd. Dus ik snel mijn bed uitgegaan, toen ik de deur open maakte stonden daaar ineens mijn ouders voor mijn huisje!
Huh? Wat doen jullie hier nou weer?! was volgens mij mijn eerste reactie!
Ze hadden blijkbaar al een ticket geboekt een week nadat ik wist wanneer ik zou gaan! En iedereen wist het al behalve ik! Een goed geslaagde verassing dus!!

Ik heb ze eerst Ubud laten zien, de grote markt, monkey forest, de vele tempels. Daarna zijn we lekker gaan zwemmen en relaxen!
De volgende dag zijn we naar Lovina gegaan om daar te kunnen genieten van de dolfijnen s ochtends vroeg en de gigantische waterval sekumpul! Ook liepen we per toeval langs het hotel van Sijf van Zuijlen, een man die was opgegroeid in het zelfde dorpje als mijn moeder. Erg indrukwekkend hoe hij zijn hotel had ingericht! Overal schelpjes!Maar dan ook echt overal! De waterval was erg indrukwekkend en ik was er nog niet eerder geweest! Een erg leuke verjaardag voor mijn vader dacht ik zo!

De volgende dag zijn we sochtends naar de hot water springs geweest vlakbij lovina, erg bijzonder!

Kortom weer een paar heerlijke dagen gehad! En een super leuke verrassing natuurlijk!

Liefs vanuit Bali!!


  • 15 April 2014 - 13:26

    Jeannet:

    Hoi,

    Ze kunnen je niet missen ;-))
    We hebben het goed geheim gehouden he.
    Ik heb vandaag oma je duikfilm laten zien en ze
    vond het erg mooi!

    xx Jeannet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Zes maanden stage op Bali!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2014

Goodbye Bali,, See you next year!

31 Juli 2014

Einde in zicht....

02 Juli 2014

Het Balinese leven

01 Juni 2014

Ceremonie

21 Mei 2014

Een weekje Bali met Sofie!
Sifra

Reisdagboek voor 6 maanden Bali, Indonesië

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 10660

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 01 September 2014

Bali

Landen bezocht: