Een weekje Bali met Sofie! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu Een weekje Bali met Sofie! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu

Een weekje Bali met Sofie!

Blijf op de hoogte en volg Sifra

21 Mei 2014 | Indonesië, Ubud

Na een kort weekje werken was het alweer zover!
Ik mocht Sofie op gaan halen van het vliegveld!
Met een perfecte timing kwam ik op het vliegveld aan, Sofie liep net de aankomsthal in! Onderweg naar Ubud konden we gezellig bijkletsen en van een jetlag was niks te merken! De eerste dag in Ubud was erg gezellig. We zijn lekker gaan lunchen en savonds zelfs nog een drankje gaan drinken.

De eerste 2 dagen hebben we lekker in Ubud doorgebracht. Alle leuke winkeltjes bekeken en lekker rond touren op de scooter. Een relaxt begin van de vakantie! Erg leuk om te laten zien hoe ik hier woon,

Natuurlijk kon een nachtje Kuta niet ontbreken. Kuta is een grote stad in Bali die bekend staat om de surfers en de vele feesten die je er savonds vind. Sofie kwam met het idee om een super de luxe hotel te boeken voor ons! Wat ik natuurlijk een top idee vond. En om het voor mij nog luxer te maken kreeg ik dit nachtje nog voor mijn verjaardag!

De aankomst in bij het hotel was erg indrukwekkend. Toen we uit de auto stapten stonden er 2 Balinese danseressen en werd er muziek gespeeld. De lobby van het hotel was gigantisch en erg indrukwekkend! Een goede keuze dus! In Kuta hebben we ons prima vermaakt. Lekker rondgekeken in de shoppinghal die pal naast het hotel zat en heerlijk door de stad heen gelopen. En savonds natuurlijk genoten van het bizarre nachtleven in Kuta. Het is wel een hele ervaring om daar rond te lopen, wat een aparte stad.. na ongeveer elke 10 meter staat er iemand die je een of andere drug aan wil smeren en de tentjes zijn goed fout waar we naar binnen zijn geweeest! Maar erg leuk was het zeker!
De volgende dag hebben we heel de dag heerlijk van het luxe hotel genoten!

Na onze 2 daagjes Kuta ging de planning gewoon door! Woensdag ochtend stond raften op het programma! Erg leuk tochtje was het! Daarna zijn we nog lekker naar de manicure geweest!

Donderdag was het dan zo ver, we gingen heerlijk voor 2 dagen naar de Gili Islands, 3 kleine eilandjes ten oosten van Bali. Erg genoten daar! We hebben het eilandje rondgefietst en genoten van de mooie witte stranden en de blauwe zee. Ook hebben we gesnorkeld en met een lekker koud biertje op het strand van de zonsondergang genoten.

In de laatste nacht hebben we de vulkaan beklommen! Dit keer ging mijn baas Gede ook mee de berg op. Het was weer een super mooie tocht en we hebben kunnen genieten van de mooie zonsopgang en het uitzicht boven op de vulkaan. Daarna hadden we nog maar een aantal uurtjes voor Sofie alweer naar het vliegveld moest. We besloten om onze voeten in een aquiarium vol visjes te stoppen. Ik denk dat we nog nooit zo hebben gegild en gelachen tegelijk! Wat eng en vies was dat zeg! Doen we nooit meer haha! De laatste dag toen toch maar afgesloten met een voetmassage, dit hadden onze voeten wel verdiend na het beklimmen van de vulkaan!

Daarna heb ik Sofie weer uitgezwaaid, ik zit nog steeds na te genieten van onze leuke week samen! Deze week weer een beetje gewerkt. Behalve vandaag, want er is een grote ceremonie gaande dus ik ga lekker de stad ik om alles en iedereen te bekijken!

Liefs vanuit Bali!!

  • 21 Mei 2014 - 10:28

    Ina:

    Klinkt allemaal leuk en gezellig!

  • 21 Mei 2014 - 11:00

    Berna@praktijkbrahma.nl:

    Super wat een leven en wat geweldig om dit zo te delen met je zus!


  • 22 Mei 2014 - 13:23

    Rene:

    Wat een topavontuur Sifra, ik ga vaker je blog lezen, erg leuk!
    Je ouders zullen wel apetrots zijn; overigens, die foto met die aapjes, zelf gemaakt?

    Groeten van NL.

    Rene Zwiers

  • 23 Mei 2014 - 05:50

    Sifra Reinking:

    Ja alle foto's zijn zelf gemaakt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Zes maanden stage op Bali!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2014

Goodbye Bali,, See you next year!

31 Juli 2014

Einde in zicht....

02 Juli 2014

Het Balinese leven

01 Juni 2014

Ceremonie

21 Mei 2014

Een weekje Bali met Sofie!
Sifra

Reisdagboek voor 6 maanden Bali, Indonesië

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 10637

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 01 September 2014

Bali

Landen bezocht: