Het Balinese leven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu Het Balinese leven - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Sifra Reinking - WaarBenJij.nu

Het Balinese leven

Blijf op de hoogte en volg Sifra

02 Juli 2014 | Indonesië, Ubud

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik iets heb geschreven,, internet werkte een tijdje niet dus een verslagje was er nog niet van gekomen.

In de tussentijd heb ik alweer van alles meegemaakt, dus ik zal overal maar even een kort stukje over vertellen anders word het een veel te lang verhaal!

Om te beginnen zat ik ondertussen al 2 weken geleden savonds gezellig met Sanne in een cafetje, Napi Orti. We waren lekker naar de muziek aan het luisteren todat er 2 mannen bij ons aan de tafel kwamen zitten en vroegen of we wat wouden drinken. We hebben de rest van de avond gezellig met ze zitten kletsen en we kwamen erachter dat Chris, een man uit amerika al een aantal jaren aan het rondreizen was en dat hij voldoende geld had om een persoonlijke gids constant bij zich te hebben. Hij bleek dan ook miljonair te zijn.

Omdat het goed klikte tussen ons hadden we heb uitgenodigd om een drankje te komen doen in Cp, een grote lounge tent waar we vaak zitten. Tot onze verbazing heeft hij heel de avond iedereen zijn drankjes betaald die er ook maar bij kwamen zitten en het personeel beloond met grote fooien. Joe en ik hebben samen heel de nacht gitaar gespeeld en gezongen, echt een super avond.


Even kort samengevat, we zijn de volgende dag op zijn kosten (daar stond hij op) gaan parasailen en hebben we in een band achter een speedboot gezeten,, waaropvolgend een super lekker diner aan het strand. Echt iets wat we nooit meer mee zullen maken denk ik!

Dewata scooter club.
We waren uitgenodigd om met de scooterclub van Bali een dagje mee te gaan touren. We werden opgepikt met 4 mooie vespas en naar het verzamelpunt toe gebracht waar wel meer als 150 vespas klaarstonden in alle soorten maten en kleuren! Echt een super gaaf gezicht. Toen we het plein opliepen was er gelijk iemand die met ons op de foto wou haha,, we waren bijna de enige vrouwen en blank dat moest blijkbaar vastgelegd worden! We hebben de hele dag lekker achterop gezeten of zelfs in een zijspan! Het was echt een super leuke ervaring en ik ben echt blij dat we mee mochten!!

Verder is het hier heerlijk genieten en ben ik nog met Sanne Susan en Mariken naar het waterpark in Kuta geweest, lekker in Kuta gewinkeld, en hebben we een poging gedaan om Balinees te leren koken! Heerlijk gegeten!! Daarnaast lekker gedanst, binnen en buiten in de stromende regen. Ik heb nog nooit zo vaak de vraag gehad waarom ik zo gek ben haha, alle Balinezen verklaarden ons voor gek.

15 juli komt Quint aan in Bali waar ik echt super veel zin in heb! Weer allemaal leuke vooruitzichten dus!

liefs vanuit Bali!!

  • 02 Juli 2014 - 11:47

    Rene:

    Dag Sifra, Klinkt allemaal goed, vanmorgen Quint nog gesproken en hij kijkt er ook naar uit.
    Deze week nog een keer skypen? Pas goed op jezelf en ik hoor graag van je.

    Rene Zwiers

  • 02 Juli 2014 - 19:14

    Ina:

    Klinkt allemaal super goed! :)


  • 02 Juli 2014 - 22:47

    Martha:

    Hoi Sifra,

    Ik had je verslagen al gemist, dacht dat je het te druk had met je stage maar het tegendeel is waar, zo te lezen is het daar één groot feest. Te gek hoor, wat je allemaal mee maakt.
    Fijn dat je daar een paar leuke meiden hebt gevonden om mee op stap te gaan.
    Geniet er maar van,
    liefs , oma Martha
    p.s. hoe is het met de stage?

  • 06 Juli 2014 - 19:03

    Jeannet:

    Ha sifra,
    Dat is een verrassing zo'n 'geldschieter' ;-)
    En dat je een beetje gek bent dat wisten we toch
    al?..van wie zal je dat toch hebben? xx

  • 30 Juli 2014 - 13:15

    Berna Snoek:

    waar blijft je verslag?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Bali

Zes maanden stage op Bali!

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2014

Goodbye Bali,, See you next year!

31 Juli 2014

Einde in zicht....

02 Juli 2014

Het Balinese leven

01 Juni 2014

Ceremonie

21 Mei 2014

Een weekje Bali met Sofie!
Sifra

Reisdagboek voor 6 maanden Bali, Indonesië

Actief sinds 03 Maart 2014
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 10651

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 01 September 2014

Bali

Landen bezocht: